1

DOKŁADNA
ANALIZA TWOJEJ
strony.

Współpracę rozpoczynamy od analizy Twojej strony. Nasi specjaliści oceniają Twoją witrynę całościowo: zarówno pod kątem UX, jak i funkcjonalności. Już na tym etapie udaje nam się wykryć błędy, które mogą być przyczyną Twoich problemów z niskim współczynnikiem konwersji lub niezadowalającym ruchem na stronie.

Transparentność.

Masz już dość firm, które na start męczą Cię czytaniem umów napisanych specjalistycznym językiem i niejasnych raportów, w których brak konkretów? Świetnie trafiłeś – w Ebrains rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej. W relacjach z klientami stawiamy na transparentność i zrozumiałą komunikację.

2
3

Indywidualne
potrzeby.

Każdy klient ma inne potrzeby. Jest to podyktowane nie tylko indywidualnym spojrzeniem na własny biznes, ale również branżą. Doskonale to rozumiemy, dlatego na początku współpracy przydzielimy Ci opiekuna, który zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu i będzie monitorować poszczególne etapy projektu.

REKOMENDUJEMY ROZWIĄZANIA, KTÓRYCH NAPRAWDĘ POTRZEBUJESZ.

Nie naciągamy Cię na dodatkowe usługi, które nie przyniosą Ci efektu. Dla każdego klienta tworzymy indywidualną strategię opartą o konkretne działania sprawdzające się najlepiej w konkretnej branży. Nie oferujemy na siłę usług, które uszczuplą Twój portfel i nie dadzą Ci zysku.

4
5

Masz swój
pomysł? Z chęcią
go poznamy.

Zgłaszając się do nas, być może masz już jakiś pomysł na rozwój swojego biznesu. Jeśli tak – mów o tym śmiało! Wychodzimy z założenia, że każdy pomysł jest dobry pod warunkiem, że nad wdrożeniem go pracuje sztab doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin.