Nasze zadanie

Sneaker Peeker to międzynarodowy sklep internetowy z najmodniejszymi modelami obuwia. Każdego dnia sneakersy dostępne na stronie przeglądają dziesiątki tysięcy użytkowników.

Ilość obsługiwanych klientów sprawia, że nawet 1% więcej zadowolonych użytkowników, w znacznym stopniu jest w stanie wpłynąć na generowany przychód. Naszym zadaniem było przeprowadzenie audytu użyteczności, by zmaksymalizować user experience korzystających sklepu internetowego.

W gąszczu funkcji dodanych do dużego sklepu internetowego, łatwo o fundamentalne błędy, mające istotny wpływ na współczynnik konwersji.
MAX KAPITAŃCZYK (UX SPECIALIST)

Proces i Wyniki

Do projektu przystąpiliśmy według standardowej procedury i sprawdzonej metodologii pod przewodnictwem Maxa Kapitańczyka. 

Przeprowadziliśmy analizy: danych, konkurencji, heurystyczną oraz wędrówkę poznawczą.  Audyt użyteczności wykazał łącznie 37 kwestii wymagających ulepszenia lub poprawy. Błędy w głównej mierze dotyczyły nieaktywnych filtrów oraz braku tłumaczeń treści wewnątrz strony.

0
BŁĘDY
KRYTYCZNE
0
BŁĘDY
KRYTYCZNE
0
BŁĘDÓW
STANDARDOWYCH
0
MNIEJSZYCH
BŁĘDÓW

Wybrane punkty audytu

Brak możliwości wyboru punktu odbioru

W koszyku klikając na Paczkomat jako sposób dostawy, użytkownik nie ma możliwości wyboru punktu odbioru. 

Zaleciliśmy naprawienie wyświetlania mapy Google w obrębie wyboru punktu odbioru w taki sposób, aby użytkownicy mogli po wpisaniu miasta/ulicy znaleźć i wybrać obrany paczkomat.

Nieaktywne filtry w kategorii produktów

We wszystkich wersjach językowych pomimo ustawienia konkretnych filtrów, wyświetlają się produkty zarówno niedostępne, jak i te niezwiązane z wyznaczonymi filtrami. 

Zarekomendowaliśmy naprawienie filtrów w taki sposób, aby użytkownik ustawiając konkretne parametry otrzymał oczekiwane wyniki wyszukiwania.

Brak ikon sposobów logowania

Przy logowaniu brakuje logo serwisów za pomocą których użytkownik może się zalogować przy zamówieniu. 

Rekomendujemy uzupełnienie ikon serwisów lub usunięcie pustych kwadratów.