Nasze zadanie

Misją JETA jest „przewyższanie oczekiwań klienta”. Chce zapewnić kompleksowe działania zmierzające do pełnej satysfakcji klienta z zakupów dokonanych w Salonach Łazienek JETA.

Przedsiębiorstwo dążymy do zidentyfikowania i w kolejnym etapie do wnikliwego zaspokojenie potrzeb klienta w zakresie sprzedaży artykułów budowlanych, w szczególności płytek ceramicznych i armatury sanitarnej. Celem naszego zadania było przeprowadzenie audytu użyteczności strony internetowej.

Celem naszej pracy było udoskonalenie projektu poprzez zidentyfikowanie i rozwiązanie dostrzeżonych wad funkcjonalności.
MAX KAPITAŃCZYK (UX SPECIALIST)

Proces i Wyniki

Serwis poddany został standardowo: analizie danych, konkurencji, heurystycznej oraz wędrówce poznawczej. Prace nad projektem nadzorował Max Kapitańczyk.

Audyt użyteczności wykazał łącznie 31 kwestii wymagających ulepszenia lub poprawy. Błędy dotyczyły zarówno wersji desktopowej jak i mobilnej.

0
BŁĘDY
KRYTYCZNE
0
BŁĘDÓW
ISTOTNYCH
0
BŁĘDÓW
STANDARDOWYCH
0
MNIEJSZY
BŁĄD

Wybrane punkty audytu

Niepoprawnie działający widget czatu

Czat dostępny w serwisie nie spełnia podstawowej funkcji czatu – wymiany wiadomości. Czat funkcjonuje jako wysłanie pojedynczej wiadomości. Po wypełnieniu formularza i kliknięciu przycisku “rozpocznij czat” użytkownik dostaje wiadomość “Ten czat się zakończył”.

Zaleciliśmy usprawnienie funkcji czatu udostępniając użytkownikowi wymianę wiadomości, bądź zmienić nazwę funkcji na “Skontaktuj się z nami”.

Brak zdjęcia produktu podczas procesu składania zamówienia

Produkty ze zdjęciem zastępczym “Zdjęcie już wkrótce” nie wyświetlają się poprawnie w sekcji “1. Koszyk” podczas procesu składania zamówienia.

Zasugerowaliśmy naprawienie wyświetlania się zdjęć na podstronie składania zamówienia.

Brak wyróżnienia ważniejszego przycisku

Przycisk „Dodaj do koszyka” na karcie produktowej jest za mało wyróżniony i posiada taką samą rangę jak przycisk „Powrót do listy produktów”. Przyciski tak ważnych czynności jak dodanie do koszyka powinny być od razu zauważalne i odróżnialne od innych funkcji.

Zaleciliśmy wyróżnienie przycisku “Dodaj do koszyka”, tak by przykuwał uwagę użytkownika i nie dał się pomylić z innymi przyciskami.