Celem audytu UX jest ocena użyteczności strony internetowej dla Twojego potencjalnego klienta. Dzięki naszej analizie dowiesz się, jakie elementy na stronie wymagają poprawy. Otrzymasz od nas cenne informacje, jak dostosować witrynę do potrzeb Twojego klienta.
Przeprowadzany przez nas audyt UX przebiega w czterech etapach, na które składa się: analiza danych, analiza konkurencji, analiza heurystyczna oraz wędrówka poznawcza.
Wykonaj audyt użyteczności, jeśli użytkownicy odwiedzają Twoją stronę, a mimo to nie dokonują na niej zakupu. Innym wskazaniem do wykonania audytu są negatywne opinie Twoich klientów, a także brak spójności w prowadzonej przez markę komunikacji.
W trakcie audytu UX znajdujemy błędy: krytyczne, istotne, standardowe oraz inne potencjalne problemy. W pierwszej kolejności zalecimy Ci naprawić błędy krytyczne, ponieważ to właśnie one najbardziej wpływają na odczucia Twoich użytkowników w czasie użytkowania strony.
Podczas konsultacji wskażemy potencjalne problemy i zarekomendujemy dopasowane rozwiązania.
Bezpłatna