Czym jest
audyt UX?

Celem audytu jest ocena użyteczności strony internetowej dla Twojego potencjalnego klienta. Dzięki naszej analizie dowiesz się, jakie elementy na stronie wymagają poprawy. Otrzymasz od nas cenne informacje, jak dostosować witrynę do potrzeb Twojego klienta.

Jak wygląda audyt UX?

Przeprowadzany przez nas audyt UX przebiega w czterech etapach, na które składa się: analiza danych, analiza konkurencji, analiza heurystyczna oraz wędrówka poznawcza.

Kiedy warto wykonać audyt użyteczności?

Wykonaj audyt użyteczności, jeśli użytkownicy odwiedzają Twoją stronę, a mimo to nie dokonują na niej zakupu. Innym wskazaniem do wykonania audytu są negatywne opinie Twoich klientów, a także brak spójności w prowadzonej przez markę komunikacji.

Jakie błędy najczęściej znajdujemy w trakcie audytu?

w trakcie audytu UX znajdujemy błędy: krytyczne, istotne, standardowe oraz inne potencjalne problemy. W pierwszej kolejności zalecimy Ci naprawić błędy krytyczne, ponieważ to właśnie one najbardziej wpływają na odczucia Twoich użytkownika w czasie użytkowania strony.

Czy każdy serwis potrzebuje Google Analytics?

Tak, każdy serwis potrzebuje Google Analytics, w tym również i Twój. Z naszego doświadczenia wynika, że prowadzenie świadomych działań marketingowych jest niemożliwe bez Google Analytics. Audyt dostarczy Ci niezwykle cennych informacji o użytkownikach i ich zachowaniu. Chcesz odnieść sukces w swojej branży? Postaw na audyt Google Analytics.