1

CZYM JEST AUDYT GOOGLE ANALYTICS?

Audyt Google Analytics polega na konfiguracji narzędzi monitorujących dane oraz analizie ruchu na Twojej stronie internetowej. W pierwszej kolejności ustawiamy usługi, widoki, działanie grup kanałów, a także cele konwersji. Dopiero po zakończeniu tego procesu przechodzimy do śledzenia Twoich użytkowników.

JAK WYGLĄDA AUDYT GOOGLE ANALYTICS?

Audyt Google Analytics zaczynamy od analizy potrzeb Twojego biznesu. Następnie przechodzimy do konfiguracji narzędzi. Dalej przygotowujemy dla Ciebie listę rekomendacji i pomysłów. Jeśli nasz plan Ci się spodoba, przechodzimy do realizacji. W efekcie tego wkrótce trafi do Ciebie kompletne i proste w obsłudze narzędzie.
2
3

KIEDY WARTO WYKONYWAĆ AUDYT GOOGLE ANALYTICS?

Dopiero startujesz ze swoim biznesem? W takim razie Google Analytics jest dla Ciebie. Ten kompleksowy audyt przyda się również każdemu, kto stawia pierwsze kroki w działaniach marketingowych. Dzięki audytowi możesz też ocenić, jak działają na użytkowników zmiany, które wprowadziłeś na stronie.

JAKIE DANE SĄ DOSTĘPNE W GOOGLE ANALYTICS?

Google Analytics to zbiór informacji o użytkownikach Twojej witryny. Jesteś ciekaw, jakiego produktu najczęściej szukają klienci w wyszukiwarce Twojego sklepu? Dzięki temu narzędziu Twoja ciekawość zostanie szybko zaspokojona. Dodatkowo, Google Analytics pozwoli ocenić skuteczność Twoich działań na social mediach, a także wskaże treści, które najbardziej interesują Twoich użytkowników.
4
5

CZY KAŻDY SERWIS POTRZEBUJE GOOGLE ANALYTICS?

Tak, każdy serwis potrzebuje Google Analytics, w tym również i Twój. Z naszego doświadczenia wynika, że prowadzenie świadomych działań marketingowych jest niemożliwe bez Google Analytics. Audyt dostarczy Ci niezwykle cennych informacji o użytkownikach i ich zachowaniu. Chcesz odnieść sukces w swojej branży? Postaw na audyt Google Analytics.

Faq.

Właściwie tak. Niezależnie od tego, czy prowadzisz bloga, portal informacyjny, czy sklep internetowy, warto badać ruch i wdrożyć Google Analytics. Audyt dostarcza Ci cennych informacji na temat klientów i ich zachowania, a poza tym masz pewność, że jego konfiguracja jest prawidłowa. Jeśli chcesz zwiększyć konwersję, zmniejszyć współczynnik odrzuceń, generować większy ruch i zysk z biznesu - postaw na audyt Google Analytics.

Tak. Podczas audytu Google Analytics konfigurujemy narzędzie w taki sposób, aby nie przekazywać niepotrzebnych informacji, czyli danych osobowych.

Po ustaleniu potrzeb klienta i zweryfikowaniu dostępów, potrzebujemy kilka dni roboczych na przygotowanie omówionych elementów.

W Google Analytics są dostępne dane na temat użytkowników Twojej witryny, w tym dane demograficzne oraz ich zachowanie na stronie. Dzięki temu narzędziu dowiesz się, czego klienci szukają w wyszukiwarce, jakich produktów wyszukują i które podstrony mają najlepszą konwersję. W dodatku, Google Analytics to źródło danych na temat social mediów, a raczej ich skuteczności. Ponadto dowiesz się także, które treści najbardziej angażują użytkownika i dlaczego w sklepie są porzucane koszyki.

Jeśli wdrożymy Google Tag Manager, możemy liczyć na rozszerzenie informacji zawartych w Google Analytics. Wśród nich są najbardziej atrakcyjne podstrony i skuteczność działania konkretnych elementów w witrynie. Dowiesz się też wszystkiego na temat wysyłania zapytań mailowych i telefonicznych oraz udostępniania stron w social mediach. Google Tag Manager ułatwia też wdrożenie testów AB czy głębokości przeglądania strony. Sprawdzisz też, kiedy użytkownicy przechodzą na strony zewnętrzne.

Potrzebujesz audytu?
napisz do nas

Podczas konsultacji wskażemy potencjalne problemy i zarekomendujemy dopasowane rozwiązania.

Bezpłatna
Konsultacja