Czym jest audyt Google Analytics?

Audyt Google Analytics polega na konfiguracji narzędzi monitorujących dane oraz analizie ruchu na Twojej stronie internetowej. W pierwszej kolejności ustawiamy usługi, widoki, działanie grup kanałów, a także cele konwersji. Dopiero po zakończeniu tego procesu przechodzimy do śledzenia Twoich użytkowników.

Jak wygląda audyt Google Analytics?

Audyt Google Analytics zaczynamy od analizy potrzeb Twojego biznesu. Następnie przechodzimy do konfiguracji narzędzi. Dalej przygotowujemy dla Ciebie listę rekomendacji i pomysłów. Jeśli nasz plan Ci się spodoba, przechodzimy do realizacji. W efekcie tego wkrótce trafi do Ciebie kompletne i proste w obsłudze narzędzie.

Kiedy warto wykonywać audyt Google Analytics?

Dopiero startujesz ze swoim biznesem? W takim razie Google Analytics jest dla Ciebie. Ten kompleksowy audyt przyda się również każdemu, kto stawia pierwsze kroki w działaniach marketingowych. Dzięki audytowi możesz też ocenić, jak działają na użytkowników zmiany, które wprowadziłeś na stronie.

Jakie dane są dostępne w Google Analytics?

Google Analytics to zbiór informacji o użytkownikach Twojej witryny. Jesteś ciekaw, jakiego produktu najczęściej szukają klienci w wyszukiwarce Twojego sklepu? Dzięki temu narzędziu Twoja ciekawość zostanie szybko zaspokojona. Dodatkowo, Google Analytics pozwoli ocenić skuteczność Twoich działań na social mediach, a także wskaże treści, które najbardziej interesują Twoich użytkowników.

Czy każdy serwis potrzebuje Google Analytics?

Tak, każdy serwis potrzebuje Google Analytics, w tym również i Twój. Z naszego doświadczenia wynika, że prowadzenie świadomych działań marketingowych jest niemożliwe bez Google Analytics. Audyt dostarczy Ci niezwykle cennych informacji o użytkownikach i ich zachowaniu. Chcesz odnieść sukces w swojej branży? Postaw na audyt Google Analytics.